UWAGA! Strona korzysta z plików cookies przy statystykach i logowaniu. Pliki te pomagają w funkcjonowaniu strony. "Ciasteczka", których używamy są bezpieczne i nie mają szkodliwego wpływu na Twój komputer. Odwiedzając nasz serwis zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Polityka prywatności
Główna O projekcie Regulamin Plan zadań Terminarz Materiały Nagrody Wyniki Mapa FAQ Patroni Kontakt Bank scenariuszy  
ZADANIARAPORTY
ZADANIE 1.1 LEKCJA: Stawiam na śniadanie RAPORT NR 1
ZADANIE 1.2 LEKCJA: Co powinny jeść dzieci? Piramida Zdrowia
ZADANIE 1.3 KONKURS: Najlepszy rysunek pierwszego śniadania
ZADANIE 1.4 KONKURS: Gra planszowa o Piramidzie Zdrowia
ZADANIE 1.5 FORUM ZDROWIA: Bez śniadania nie ma nauczania
ZADANIE 1.6 PROMOCJA zdobytej wiedzy i podjętych działań
Kliknij w wybrane zadanie, żeby zobaczyć jego opiszobacz wszystkie


ZADANIE 1.1 - LEKCJA: Stawiam na śniadanie
Śniadanie jest podstawowym posiłkiem w ciągu dnia. Ma ono ogromne znaczenie dla prawidłowej pracy organizmu dziecka podczas całego dnia w szkole. Codzienne wybory (rodziców, a także dzieci) produktów spożywanych na śniadanie mają odbicie w zdrowiu dzieci, ich sprawności intelektualnej oraz fizycznej.

Zadanie polega na przeprowadzeniu lekcji i przekazaniu dzieciom wiedzy na temat zależności między sposobem odżywiania i aktywnością fizyczną a stanem zdrowia i samopoczuciem. Zdobyta wiedza ma przyczynić się do uczenia dzieci odpowiedzialności za własne zdrowie.

Przeprowadzana lekcja ma składać się z następujących elementów:
  1. Zabawa edukacyjna: „Ja, samochód i …”.
  2. Pogadanka na temat roli i znaczenia pierwszego i drugiego śniadania.
  3. Podsumowanie – dzieci oceniają swoje pierwsze i drugie śniadanie.
WYTYCZNE DO NAPISANIA RAPORTU:
Maksymalna liczba punktów do zdobycia: 100

Opis przebiegu:
  • Do 60 punktów
  • Opis nie powinien przekraczać 3 600 znaków (liczonych ze spacjami)
  • Prosimy także o skomentowanie początkowego poziomu wiedzy dzieci na temat będący przedmiotem zajęć
Zdjęcia:
  • Do 40 punktów
  • Zdjęcia powinny pokazywać przebieg zajęć oraz pomoce dydaktyczne wykonane przez nauczyciela i dzieci w trakcie zajęć
  • Prosimy o przysłanie maksymalnie 10 zdjęć Oceniane jest 10 pierwszych zdjęć
  • Oceniana jest jakość zdjęć i ich treść
  • Za każde zdjęcie powyżej dziesiątego przyznawany będzie 1 punkt karny
kliknij w wybraną klasę i etap, żeby zobaczyć inne zadania

Partnerzy

 |