UWAGA! Strona korzysta z plików cookies przy statystykach i logowaniu. Pliki te pomagają w funkcjonowaniu strony. "Ciasteczka", których używamy są bezpieczne i nie mają szkodliwego wpływu na Twój komputer. Odwiedzając nasz serwis zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Polityka prywatności
Główna O projekcie Regulamin Plan zadań Terminarz Materiały Nagrody Wyniki Mapa FAQ Patroni Kontakt Bank scenariuszy  
ZADANIARAPORTY
ZADANIE 1.1 LEKCJA: Dbam o to co jem i jak spędzam czas RAPORT NR 1
ZADANIE 1.2 LEKCJA: Jesteśmy aktywni jak mieszkańcy Turkusowej Planety
ZADANIE 1.3 KONKURS: Najlepszy rysunek „Jestem Siłaczkiem”
ZADANIE 1.4 KONKURS: Strefa aktywności – najciekawsze propozycje zabaw w szkole
ZADANIE 1.5 FORUM ZDROWIA: Zdrowe inwestycje – rodzice na START!
ZADANIE 1.6 PROMOCJA zdobytej wiedzy i podjętych działań
Kliknij w wybrane zadanie, żeby zobaczyć jego opiszobacz wszystkie


ZADANIE 1.1 - LEKCJA: Dbam o to co jem i jak spędzam czas
Zdrowe odżywianie i aktywność fizyczna to podstawy zdrowego stylu życia. Mają one ogromne znaczenie dla prawidłowego rozwoju dzieci. Codzienne wybory (rodziców, a także dzieci) produktów spożywanych odbicie w zdrowiu dzieci, ich sprawności intelektualnej oraz fizycznej.

Zadanie polega na przeprowadzeniu lekcji i przekazaniu dzieciom wiedzy na temat zależności między właściwym odżywianiem, a osiąganiem sukcesów w szkole. Zdobyta wiedza ma przyczynić się do uczenia dzieci odpowiedzialności za własne zdrowie.

Przeprowadzana lekcja ma składać się z następujących elementów:
  1. Wprowadzenie: Zapoznanie dzieci z tematem lekcji i obejrzenie zdjęć.
  2. Rozmowa na temat: Co sprawia, że dzieci rosną i jak zmienia się ich pożywienie?
  3. Zabawa edukacyjna: „Poznaj Słabeuszka i Siłaczka”.
  4. Podsumowanie: W jaki sposób pożywienie oraz aktywność fizyczna wpływają na nasze zdrowie i samopoczucie?
  5. Wiedza w praktyce: Co robić, aby być zdrowym i radosnym?
WYTYCZNE DO NAPISANIA RAPORTU:
Maksymalna liczba punktów do zdobycia: 100

Opis przebiegu:
  • Do 60 punktów
  • Opis nie powinien przekraczać 3 600 znaków (liczonych ze spacjami)
  • Prosimy także o skomentowanie początkowego poziomu wiedzy dzieci na temat będący przedmiotem zajęć
Zdjęcia:
  • Do 40 punktów
  • Zdjęcia powinny pokazywać przebieg zajęć oraz pomoce dydaktyczne wykonane przez nauczyciela i dzieci w trakcie zajęć
  • Prosimy o przysłanie maksymalnie 10 zdjęć
  • Oceniane jest 10 pierwszych zdjęć
  • Oceniana jest jakość zdjęć i ich treść
  • Za każde zdjęcie powyżej dziesiątego przyznawany będzie 1 punkt karny
kliknij w wybraną klasę i etap, żeby zobaczyć inne zadania

Partnerzy

 |